روند ادامه دار افزایش قیمت آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

پس از افزایش بی رویه قیمت مقاطع فولادی در بازار اهن آلات، روز گذشته شاهد بالا رفتن قیمت در بخش پروفیل ها بودیم.  به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، در اولین روز از هفته جاری کارخانه های تولید کننده مقاطع اهن تقریبا همگی از اعلام قیمت صرف نظر کردند و آنقدر نرخ ها روند صعودی زیادی داشت که تنها فروش بصورت تایید مجدد و واریز نقدی امکان پذیر بود. 
تنها بخش از بازار که اعلام قیمت نمود، بخش تیرآهن بود که از بنگاه تهران نرخ های جدید اعلام شد. قیمت های اعلام شده از سوی بازار اهن شاد اباد تهران خبر از افزایش قیمت ها می دهد. از این رو نرخ تیرآهن سایز 16 حدود 20000 تومان تا 80000 تومان دچار افزایش شد.
خبر های بازار اهن حاکی از افزایش 40000 تومانی قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان درب بنگاه تهران می باشد. نرخ این مقطع فولادی از آخرین روز های ماه گذشته تا به امروز در مجموع 120000 تومان افزایش یافت که این میزان افزایش قیمت طی یک هفته اتفاق افتاده است. همچنین قیمت تیرآهن سایز 14 آریان فولاد نیز روز گذشته پس از 20000 تومان افزایش،737000 تومان اعلام شد. نوسانات قیمتی این تیرآهن نیز طی یک هفته اخیر دست کمی از تیراهن ذوبی نداشته و از حدود یک هفته گذشته تا به امروز قیمت تیرآهن آریان فولاد 100000 تومان افزایش یافته است. 
اما این روند صعودی تنها به این دو کارخانه ختم نمی شود و در ادامه بررسی های به کارخانه یزد می رسیم که بیشترین افزایش قیمت را در میان دیگر کارخانه ها در تهران داشته داست. قیمت تیرآهن یزدی در روز گذشته 80000 تومان افزایش یافت و سردمدار افزایش قیمت در روز گذشته بود. در حال حاضر نرخ تیرآهن یزدی سایز 16، 737000 تومان می باشد.
با توجه به روند فعلی بازار و افزایش های مکرر قیمت ها، پیش بینی می شود قیمت ها تا پایان هفته جاری نیز به همین صورت افزایش یابد. در خبر های منتشر شده در روز های گذشته از راه حل کاهش قیمت ها و میزان ادامه دار بودن این روند بازار صحبت کردیم که می توانید با مراجعه به سایت آهن پرایس از این اخبار مطلع شوید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: